Tisdag

Ett kemi-prov överstökat! Nu har jag bara 999 andra prov kvar ;P haha ne men det är alltför mycket nu. Varje dag hör jag en ny person som säger att de precis gjort det sista inför studenten, och att de nu bara kan luta sig tillbaka och chilla. Sånt gör mig så ledsen :P Men vill jag bli färdig någon gång får jag röra på påkarna. Därför ska jag genast ta något att äta och sedan skriva färdigt en kemi-labrapport och ett religionsarbete. Sedan måste jag skriva ett arbete i Praktisk Marknadsföring... för tredje gången!

Haha vår humor är bäst Sandra ;P

sandra säger:

klart du ska va brunooo

sandra säger:

vem vill inte va han! hahaha
    
    


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh vad jag önskar att jag var blond när jag ser ditt hår!

2009-05-19 @ 19:28:29
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Anni

din blogg är hur bra som helst! :)

2009-05-19 @ 19:46:53
URL: http://ara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför blir inte du model?

2009-05-19 @ 20:05:46
Postat av: anna

vart kommer skärpet ifrån? Super snyggt!!

2009-05-19 @ 20:10:45
Postat av: Olivia

Men gud va söta ni är!! Bältet är från Bikbok :)

2009-05-19 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0