Nordens Ark

Så! Nu har jag bara källförteckningen kvar, och så ska jag korrukturläsa det en gång också. Jag har nämligen en tendens att bara babbla på när jag skriver arbeten så hälften kan man alltid ta bort ;P

Imorgon ska jag åka till Nordens Ark med klassen och kolla på fåglar (;P), så jag behöver ta bussen klockan 7 imorgon bitti! Vilket alltså innebär att jag behöver gå upp 06.30. Jag förstår inte hur detta ska gå till, jag har helt vänt dygnet nu och kommer aldrig kunna somna ikväll. Jag får väl helt enkelt vara en zombie imorgon och försöka vara så aktiv som möjligt ändå.

Nu ska jag ta en kvällsmacka, men här bjuder jag på en bättre bild av dangens, plus en film på ett grymt gäng för er som är lite rastlösa :) puss och kram
    
    


Kommentarer
Postat av: johanna

Ville bara säga att ja verkligen gillar din blogg, bra skrivet och mycket snygga inspererande bilder! Fortsätt så, Ha det gött. J

2009-05-11 @ 23:01:16
URL: http://djo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0