Dagens

Jag överdriver inte när jag säger att jag har sovit 2  timmar inatt, ändå känner jag mig superkry :P Igår pratade jag med min baby i 2 hela timmar, förstår ni att jag sprudlade av fullkomlig lycka! Jag satt och grät som en fåne samtidigt som jag skrattade åt mig själv typ :P För er nya läsare kan jag säga att min pojkvän har flyttat till Australien med ett gäng grabbar och ska bo där på obestämd tid :) Jag ska nog inte ens ge mig in på att försöka förklara alla känslor som flög igenom mig igår utan istället återgår vi till sömnproblemet jag hade inatt. Jag la mig vid ett-tiden och låg och vred och vände på mig i flera timmar. Jag kunde inte ligga under täcket för då började jag svettas, jag kunde inte ligga över för då började jag frysa. Jag kunde inte sluta tänka på konversationen jag hade haft med min baby tidigare under dagen. Jag funderade över plugg, över balen, över min födelsedag och you name it. Men som sagt, jag mår finfint ;)

Idag sitter min rosa-blommiga korsett från H&M på tillsammans med ett par jeans från Weekday  och vita keds
     
    

Kommentarer
Postat av: Sofia

fy vad söt du är!

det måste vara sjukt jobbigt att ha sin kille på andra sidan jorden.

2009-05-25 @ 21:10:45
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: sarah

Grym kamera :D o kolla din facebook darlo!

2009-05-25 @ 21:14:38
Postat av: Hanna

gudomligt fint hår du har!

2009-05-25 @ 22:03:41
URL: http://lihanna.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hej! Ja måste bara säga att jag älskar din blogg! :D Tittar in flera gånger om dagen bara för att se om du har uppdaterat hehe

Du är en sån härlig, jordnära person tycker jag och jag fullkomligt älskar din stil :)

Keep up the good work!

2009-05-25 @ 22:13:32
Postat av: Richard

Jag ar KAR i dig! <3

2009-05-26 @ 06:40:34
Postat av: Olivia

Men gud va söta ni är, tack så mycket!



Och jag i DIG <3

2009-05-26 @ 09:15:28
Postat av: Amanda

tufft att han flyttade. planerar du att också flytta till andra sidan jordklotet efter studenten? hur klarar man annars ett förhållande om man inte vet när man ser varandra igen, det är ju liksom ingen resa man gör öven en helg för att hälsa på.... eller vad har du för planer efter studenten? :-) /Amanda

2009-05-26 @ 15:23:44
Postat av: Anonym

olivia, hur kan du vara så brun hela tiden? solar du??

2009-05-26 @ 16:27:27
Postat av: felicia Persson

jätte fin korsätt, nu blev jag sugen på att köpa en jag med :)

2009-05-26 @ 22:38:04
URL: http://feliciapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0