Bilder från igår

När jag väl kom upp ur sängen mådde jag fortfarande fruktansvärt, men fick lite skuldkänslor över tanken av att en hel lördagkväll skulle gå till spillo. Så när jag fick ett sms av Caiza som frågade om jag ville komma in till stan för en kopp kaffe svarade jag ja. Jag trodde det skulle bli en tidig hemgång, men icke. Jag kom hem vid 3-tiden inatt. Kvällen spenderades på Lilla London, hos Buller, och sedan återigen på Lilla London. Jag drack dock bara vatten kan tilläggas :)
    
                                  Hanna och Buller på Lillan
    
                          Buller, Hanna och Caiza i lägenheten
    
Här låg jag och tänkte passa på ett ta en tupplur när vi helt plötsligt skulle gå till Lilla London igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0