Beyonce

Ni lyckostar där ute som ska gå på Beyonce 11 maj, fyyy vad avundsjuk jag är på er! Ni anar inte vilken förebild hon har varit för mig genom alla år, långt tillbaka till destinys child-tiden. Jag kan alla hennes låtar, alla danser, har sett alla dokumentärer och THSs... jag snodde till och med hennes motto och gjorde till mitt egna:

       Det finns inget sexigare än en kvinna som är bekväm med sin kropp

Men jag måste tyvärr spara pengar och hoppas på att jag kommer få möjligheten att se henne en annan dag :) Sååå mycket pengar kommer spenderas de närmsta månaderna; tyg, balklänning, balskor, balbiljett, studentbiljett, studentklänning, studentskor, studentfestklänning, studentfestskor, löshår... jaa, you name it. Sedan blir det en Australienresa på toppen av det... mjaaa det här bådar gott ;)
    

Kommentarer
Postat av: jibbs

Jag ska gå. Är sjuuuukt taggad. Kan titta och dansa åt dig med.

ps. kul att följa din blogg ds.

2009-05-05 @ 22:59:45
URL: http://jibbs.blogg.se/
Postat av: sanna

jag vill med se henne

2009-05-06 @ 13:13:59
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha vi er helt sykt like, blir skremt av å se på denne bloggen... jeg vil til barcelona 20. mai på beyonce konsert, bli med!!

2009-05-06 @ 17:32:24
Postat av: ELLINORAK

ja ska se henne med den 13 här i sthlm. Ska bli G.R.Y.M.T :)

2009-05-06 @ 22:03:11
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0