All eloge till mamma

Tack för era urgulliga kommentarer angående både mig och min balklänning, superkul :D Klänningen finns inte att köpa då det är min skitduktiga mamma som sytt den, och jag kommer inte sälja den för allt i världen ;P Men vad roligt att jag kunde ge er lite inspiration :) Så jag står för designen och min mor för symaskinskörningen :D

Jag måste bara berätta om två skitroliga saker som hände på balen som bara gjorde mig sådär fruktansvärt glad!
1. Det var antagligen några klasser som hade en liten omsröstning om vem som hade den finaste klänningen, och jag vann :D Taaaaack
2. Från ingenstans kommer en kille jag aldrig sett tidigare fram till mig och säger: OLIVIA! Det ryktas om att du har asskön humor och att du har det grymmaste skrattet, kan du inte dra ett skämt! Något skämt hann jag aldrig dra, jag började asgarva istället. Så skrattet fick han höra iaf :P

Jag hoppas för allt i världen att ni grattat era mammor på mors dag idag (igår), vi firade iaf genom att äta middag och tårta vi :) Jag älskar dig mamma! Du är min räddare i nöden, den absolut bästa mamman <3

Jag får väl ursäkta för den dåliga uppdateringen, men idag har jag suttit och skrivit på ett religionsarbete som jag precis skickade in. Min absolut sista uppgift under gymnasietiden. It's finally over!
         

Kommentarer
Postat av: Evelina

Är kär i din klänning, som de flesta nog är:) har letat överallt efter en avslutningsklänning, och det kan hända att jag sett någon som vart okej, men hela tiden dyker din modell på klänning upp i huvudet:) och jag brukar göra kläder själv ibland, men om det är en modell på klänning som jag inte hittat på själv så är det ganska svårt att göra den på fri hand utan mallar. Så det var därför jag tänkte om du kanske hade några mallar och mått eller beskriving på hur du gjort den?:) eller om du skulle ha ork att skriva ner en beskrivning?:) antingen på bloggen, eller om du skulle skicka den till min hotmail? (ewe[email protected]) skulle vara evigt tacksam:) kram evelina.

2009-06-01 @ 00:33:48
Postat av: Evelina

Skulle vara grymt tacksam om du har lust att svara på det jag skrev ovan?:) eller om du har några tips på klänningar som inte kostar en förmögenhet? hittar verkligen inte en enda klänning, och avslutningen är på fredag nästa vecka:/ känns som om jag aldrig kommer hinna.. och jag förstår om du inte tror att jag kommer hinna göra en klännning heller, men om man jobbar på den varje dag fram till avslutningen är jag säker på att jag hinner:)du skulle verligen rädda min situation om du svarade:) kram

2009-06-02 @ 16:16:56
Postat av: Olivia

Jag hade verkligen velat hjälpa dig men jag tror inte att jag kan vara till så mycket hjälp tyvärr... Min mamma bara tog min mått och sydde, vi gick inte efter någon mall... klart du hinner, vi sydde min klänning två dagar innan min bal :) Jag ska höra med min mamma om hon kan skriva en beskrivning här på bloggen om hur hon gjorde, så får vi se om den blir till någon hjälp :)

2009-06-02 @ 16:37:31
Postat av: Hej

Din klänning är sjukt snygg!



2009-06-02 @ 21:58:17
URL: http://miiflorriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0