What's new

Okej hjälp mig! Ska jag behålla skorna, eller ska jag inte?
Jag köpte alltså de bruna skorna från Topshop idag, och jag vet inte om jag ska lämna tillbaka dem eller inte! Jag vet ju att jag borde lämna tillbaka dem, men samtdigt är de så fruktansvärt underbara!

Argument för att behålla dem: Så jävla snygga, kommer bli så fruktansvärt snyggt till sommarn speciellt. Jag ser solbrända ben, slitna jeans-shorts, oversize linne med en brun fränsväska över axeln framför mig...

Motargument: Kostar 1199:-, vilket jag inte vet om jag är villig att lägga för ett par skor just nu... Med tanke på att de är bruna är de inte speciellt lätta att använda i vinterårstid, hade de varit svarta skulle jag kunna haft dem till en svart skinnjacka och klänning redan imorgon.

Många av er vet hur jag har velat fram och tillbaka med huruvida jag ska köpa den otroligt populära skinnjackan från H&M. Och idag gjorde jag ett val. Jag stod i kön till kassan, med den sista 34an kvar i hela stan! Men jag tänkte verkligen efter och kom fram till att jag inte ville ha den, alla har den ju verkligen så jag kunde helt enkelt inte göra det...tyvärr. Så jag hängde tillbaka den och var påväg ut då jag hittade denna underbaringen på barnavdelningen ;D hahaha, H&Ms barnavdelning is the shit ;) 100 :- billigare än den andra och ser dessutom typ likadan ut :P 
    
    
    
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför svär du?

2009-03-05 @ 22:38:32
Postat av: Linn

Du ska bytta till ett par svarta skor, då får du mer användning för dom. Och då lär inte dom 1199 kr (eller vad de nu var ?) svida så mycket. =)

2009-03-05 @ 23:19:20
Postat av: Elin

Tycker du ska behålla skorna. Dom är sjukt snygga! :) Och sen är det ju faktiskt snart slut på vintern + att jag tror du kommer ångra dig om du lämnar tillbaka dom, även om 1200 kr är mycket pengar. ;) Det glömmer du om ett tag, haha..

2009-03-06 @ 00:03:48
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Karolina

Skorna är underbara, behåll dom annars kommer du att ångra dig:P. Sen så vill jag säga att din blogg är min favorit !:)

2009-03-06 @ 00:54:56
Postat av: c

keep ém !

2009-03-06 @ 12:35:13
URL: http://cheapandchic.blogg.se/
Postat av: Olivia

väldigt bra fråga, jag svär inte när jag pratar.. är mer vanligt när jag skriver dock, men det är sant, så sjukt onödigt.



åååh vad ni får mig att vilja behålla dom! gaaaah, hahaha. Och ni har ju så rätt, jag kommer ångra mig om jag lämnar tillbaka dom, men det är gansa mycket pengar, och jag skulle behöva lägga det på annat :S aaaa jag vet inte :P

2009-03-06 @ 15:01:23
Postat av: Anonym

2009-03-07 @ 15:10:20
URL: http://hanols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0