What's new

Efter jobbet igår tog jag en sväng först till Bikbok och sedan Gina Tricot. På Bikbok hittade jag ett par strumpbyxor som jag blev väldigt sugen på att köpa. Men jag höll mig och gick vidare till Gina där jag hittade exakt samma strumpbyxor, fast 100 :- billigare :P Där hittade jag även en tröja som kommer vara så mysig till våren/sommarn. Tänk er den, bara ben, converse och skinnpaj, jag gillare. Nu blir det till att plugga matte. Puss och kram
    
                               Finns även att köpa i blått :D 149:-
    
                                                      Detaljer
    
           
                               Finns på Bikbok och Gina, 179:- på Gina
    

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygga strumpbyxor :)

2009-03-08 @ 23:51:30
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Hej!

vilken avdelning är tröjan ifrån? divided eller typ damavdelning, logg?

2009-03-09 @ 22:47:56
Postat av: Olivia

hmmm, Gina Tricot har inga sådana avdelningar. Blandar du ihop det med H&M kanske? :)

2009-03-10 @ 07:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0