3 månader

Idag firar jag och min baby våra tre månader tillsammans... De tre absolut bästa månaderna av mitt liv, eller rättare sagt de 6 bästa månaderna av mitt liv. Jag har alltid tyckt att "ung kärlek" är löjligt, att förhållanden i denna åldern bara är slöseri på tid av det som ska vara "de roligaste åren av våra liv". Men just nu kan jag inte tänka mig ett liv utan honom, jag älskar honom av hela mitt hjärta. Tanken av att detta kan vara vår sista månadsdag får mig att känna mig så tom inombords. Han flyttar nämligen Australien den 5e april på obestämd tid. Jag har ingen aning om hur det kommer sluta, eller vad vi ska göra... men är det menat att vara så kommer det hålla :) Jag lever i nuet och försöker njuta av den sista tid vi har tillsammans :D

Nu ska jag dock gå och lägga mig. Jag har spenderat kvällen hos Sandra och sjääälvklart har vi tittat på Melodifestivalen ;) Att operalåten vann är ju ett skämt, men så kan det vara :P God natt  
     
Det här är den enda bilden jag har på oss två, hahahah. Azad, Richard och jag ;P

Kommentarer
Postat av: Thowelina

grattis :)

2009-03-15 @ 11:10:43
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Elin B.

Kan du inte lägga ut en bild på honom / er?

2009-03-15 @ 11:50:29
Postat av: Olivia

Tack så mycket :)



jaa jag ska se vad jag kan rota fram :)

2009-03-15 @ 13:23:04
Postat av: Hej!

tänkte bara fråga.. jag har fått för mig att du är kristen.. stämmer detta?

2009-03-15 @ 13:47:06
Postat av: Olivia

Det stämmer så bra så :) Jag är troende

2009-03-15 @ 22:21:43
Postat av: :)

Okok :) är din pojkvän också troende?

2009-03-16 @ 12:23:09
Postat av: Olivia

Nej det är han inte :)

2009-03-16 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0