Underbara fredag

Nu ska jag alldeles strax åka iväg till skolan för att ha mitt lilla samtal. Jag missade självklart bussen, så mamma ska nu skjutsa mig :) Det kommer nog vara ganska lugnt här på bloggen idag, jag åker nämligen och jobbar direkt efter skolan, sedan ska jag iväg på middag :) Jag hoppas dock på att jag hinner hem mellan skolan och jobbet en snabbis, och då hinner jag forhoppningsvis även skriva ett litet inlägg. Jag vet inte om jag är med i Expressen idag eftersom man inte får något datum på just den upplagan man själv kommer vara med i, men jag ska allt hålla utkik :D

Appropå allt och ingenting; Såg nu att min syster har köpt de skorna jag har letat efter så! Hon kan ta och skita på sig (translation= jag älskar dig)
    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0