Underbar dag, underbar pojkvän, underbart liv

Mitt liv är sådär helt otroligt underbart just nu, så bra att det helt enkelt är för bra att vara sant. Att så mycket lycka kan få plats i en så liten människas kropp är förunderligt, jag skulle bara vilja dela med mig till alla! Men det är ju nästan så att man bara inväntar att någonting ska sätta stopp för denna lyckliga existens, en händelse som ska förstöra denna underbara harmoni man befinner sig i. Jag kanske borde skatta mig lycklig dock. Jag har ju trots allt ett datum på när detta kommer att hända just mig, jag har tid att förbereda mig så gott det går medan andra drabbas av det utan någon förvarning. Så i tre veckors tid framöver kommer jag fortsätta att vara vad som känns som den lyckligaste flickan som vandrar på denna jord, sedan sker det som kommer rubba just min lyckliga existens. Ironiskt va?

Angående träningsfrågor
Just nu har jag nästan ingen tid till att träna men en vanlig träningsvecka för mig ser ut ungefär såhär:
Måndagar: Body pump
Onsdagar: Body Pump
Torsdagar: Gymnastik
Lördagar och söndagar: Löpning om vädret tillåter

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det är härligt att vara lycklig!

2009-03-16 @ 13:41:01
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0