Två partklänningar

Ja här kommer de två nya partyklänningarna från H&M. Vilken fantasi jag har, samma klänning i två färger ;P hahaha. Nu kanske ni tycker att jag har shoppat mycket på sistone, men jag har hittat saker för otroligt bra priser, och jag hade massa pengar över från förra månaden. Och så har jag ju precis fått studiebidraget nu också :) Så nu har jag endast två saker kvar att köpa, och jag vet vart de finns och för hur mycket. Får se när jag tar mig tid för att köpa dem bara :)

Jag fick ett tips att jag borde börja sälja gamla kläder här på bloggen, det kan jag absolut göra. Dock har jag rensat ut garderoben för inte alls så länge sedan och då gav jag bort allt :P Men när det är tid för det igen så kan jag absolut göra det :D

             
      
Kommer bli råsnyggt med min nya skinnjacka som jag tänkt att jag ska införskaffa mig någon gng snart :P

Kommentarer
Postat av: petra

hur mycket kostade dom?:)

2009-03-01 @ 18:57:29
Postat av: viola

shit vad fina! pris?

2009-03-04 @ 21:17:37
URL: http://vaajowla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0