Torsdag

Tjäääna :D Först och främst: anledningen till att det inte kommer in några nya inlägg förän ganska sent på dagarna är för att jag alltid kommer hem så fruktansvärt sent. Var tar tiden vägen kan man fråga sig.

Jag åkte som sagt hem till Richard igår, jag sov även över där. Och jag kan ju säga att det var så fruktansvärt nära att jag inte gick till skolan idag :P Han var helt ledig idag, men jag lyckades masa mig iväg tillslut iaf. Eloge till mig! Jag lovade ju att jag skulle ta en bild på honom igår, vilket jag glömde tills jag precis skulle iväg till bussen imorse. Men jag fick ett kort iaf, hahaha. Han var inte så pepp över att vara med på bild men man ser ju lite av honom iaf :P

Efter skolan satt jag kvar lite extra för att skriva på ett fördjupningsarbete vi fått i Biologi breddning, om fåglar. Nu kanske ni blir förvånade, men jag tycker verkligen att det är skit kul! Jag har en fågelfantast till pappa, vilket har resulterat i att jag tycker att det är så sjukt intressant. hahaha. Så nu har jag smörat in mig som sjutton för vår lärare för att visa allt jag kan, hahaha. Så jävla rätt ;)

Efter det åkte jag in till stan med Frida, där mötte jag även upp Arvin, David och Martin som ska åka till Thailand imorgon! Grymmebra. Vi gick runt, åt och tjötade typ. Sedan åkte jag till Allum en snabbis och sedan hem, och här sitter jag nu :D Och nu ska jag äta äppelpaj! yuuuumy
    
                                            hahaha smart lösning ;)
    

Kommentarer
Postat av: Richard

Men vafaaaan haha TÖNT :P



Snygg friss har jag...

2009-03-05 @ 22:20:36
Postat av: Olivia

hahahaha!

2009-03-05 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0