Torsdag

Idag är det torsdag, dagen innan fredag... dvs dagen innan helg! Och med tanke på att jag endast har två lektioner idag så är jag rätt lycklig just nu ;) Idag ska jag lämna tillbaka skorna jag köpte från H&M, är ni sugna på att köpa dem så skynda er in efter skolan. Jag köpte nämligen det sista paret :) Iofs får de kanske in dem med jämna mellanrum, men kassörskan sa iaf att jag skulle skatta mig lycklig för att få tag på dem. Nu måste jag gå till bussen. Ha en fin dag, puss och kram
                                     Marinblå kavaj - H&M
                                Stickad tröja - Second Hand
                                   Jeans - Cheap monday
                                      Fransväska - Lindex
                                          Keds - Karltex
         
    
    
               Jag hoppas för övrigt att ni åt mycket våfflor igår, we sure did ;D
    

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilket HM tänker du lämna tillbaka dem på och vilken storlek va det?? de va ju väldigt snygga!!!

2009-03-26 @ 10:47:46
Postat av: Olivia

H&M vid kompassen, storlek 39 :) Ja de verkligen är supernice!

2009-03-26 @ 13:18:06
Postat av: Emma

Hej! Hur lång är du? Sjuuuuukt snygg i klackar måste jag säga! Jag är själv drygt 1.80 och vet inte om jag vågar ha klackar på fritiden. På catwalken är det en helt annan sak när alla är så långa, men IRL blir man osäker :P Jättebra blogg annars! Hittade den idag :) Kram Emma

2009-03-26 @ 17:14:27
Postat av: Emma

En sak till... Var kommer väskan ifrån? Kram

2009-03-26 @ 19:12:22
URL: http://emmagnifik.blogspot.com
Postat av: Anonym

vart har du köpt din kavaj?

assnygg ! :D

2009-03-26 @ 19:18:55
Postat av: Olivia

Men tack så mycket, jag lever i princip i klackar :P Jag vet inte exakt hur lång jag är, men ca 1.74... men jag har ju gärna så höga klackar som möjligt, tycker det är så fruktansvärt snyggt med långa tjejer. Tur att jag har en lång pojkvän ;P

Fransväskan är från Lindex :)



Ja men visst är den, den har jag köpt på H&M :)

2009-03-26 @ 19:48:50
Postat av: Nisha

var har du köpt dina jeans? :D snygga!

2009-03-26 @ 20:09:52
URL: http://fashionrecycle.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ja men visst är de nice, de har jag köpt på Weekday :)

2009-03-26 @ 20:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0