Syrran hemma igen!

Nu har min systeryster kommit hem från Paris, helt underbart att ha henne hemma igen :D Hon får inte åka bort från mig sådär :P

Asså jag får panik på min frisör! I tre dagar nu har jag försökt att få tag på Lina, but with no success. Jag behöver boka två tider, en så fort som möjligt för att göra det vanliga... dvs slingor och klippning. Och ytterligare en så nära den 29e maj som möjligt, dvs så nära balen som möjligt :D Lika bra att boka det redan nu då hon är så himlans upptagen hela tiden :P Då är det inte det vanliga som ska göras, utan då blir det något annat ;) Inget jag avslöjar dock, mohaha. Menmen, finns inget annat att göra än att ligga i... så det är exakt vad jag ska göra tills jag får tag på den lilla rackaren. 
                                   Efter min förra visit hos frisören
    
    
HAHAHAHAHAH, såhär såg jag ut för 6.5 månader sedan. Kan inte fatta att jag inte varit hos frisören på över ett halvår! Denna fruktansvärda bild får mig även att överväga att börja sola solarium igen.. hmm    


Kommentarer
Postat av: Sofie

hur ofta solar du solarie för den brännan? skulle med vilja få lite färg, känner mig nästan genomskinlig som det är nu.. fy.

bra blogg förresten :)

2009-03-14 @ 18:38:37
Postat av: Olivia

Jag känner desamma ;P Jag byggde först upp brännan då jag solade tre gånger i veckan kanske, sedan minskade jag till ca 2 gånger i veckan :)

2009-03-15 @ 02:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0