Ryktet stämde allt :D

Det första jag gjorde då jag kom till jobbet var att öppna Expressen Fredag, och se där ja :D Skit kul!

Asså jag har väl den skönaste chefen någonsin. Jag står i kassan, och helt plötsligt kommer hon springande och säger något i stil med:
Olivia, vad tycker du om den här läppglansen? Det är en sådan som sätter igång blodflödet i läpparna så att de blir fylligare. Du måste testa! Kom!
Så lämnar vi affären, helt obevakad och går in på Kicks och testar läppglanser, hahahah. Snacka om skön chef, varningarna jag fick om att hon skulle vara "förjävlig" som några sa stämmer verkligen inte :D

Nu blir det middag här hemma, gästerna är på ingång. Senare blir det förhoppningsvid utgång med Tobias och gänget. Ha en trevlig fredagskväll
     

Kommentarer
Postat av: felicia lopez

ÅHH så sjukt grymt att du är med i expressen! :D

bästaste bästisen <3

2009-03-13 @ 21:38:32
Postat av: Anonym

Hej olly.. ja frågade ju dig om du ville med ut i helgen men du sa du ej hade leg, men nu ska du ut endå? :/ hmm.. hör av dig om vart du ska/är. puss millz

2009-03-14 @ 00:04:45
Postat av: Elsho the babe!

Du är sååå duktig bejb! mami is proud! :D <3

2009-03-14 @ 00:17:16
Postat av: Anna

Åh vad roligt! Får ta och kolla in tidningen idag när jag jobbar då!



Såg ett par snygga skor igår som hade passat dig perfekt, du verkar gilla höga skor, finns på mitt senaste inlägg.

2009-03-14 @ 10:02:01
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0