Preview

Nu åker jag till frisöööreeen, ääääntligen :D Och då kan jag ju passa på att svara lite snabbt på frågor om mitt hår dessutom :)
Färgen på mitt hår jag har nu är min egna, jag har som sagt inte varit hos frisören på 7 månader :P Men sedan skiftar det ju väldigt mycket beroende på årstid, på sommaren är jag typ vithårig av solen :P När jag var liten hade jag så ljus hår att det såg genomskinligt ut typ :P
Det är inte jag själv som gör mina slingor, så jag kan inte säga just vilken färg jag använder. Men gå till frisören och be om att få slinga håret i både ljus och mörka skiftningar så får vi hoppas att det går vägen :)

Nu ska jag rusa iväg till bussen, här kommer iaf en liten preview på dagens. Puss och kram
         

Kommentarer
Postat av: nico

tack för ditt svar! får nog gå till frisören och hoppas på det bästa :)

2009-03-19 @ 12:37:30
Postat av: JENNIE - modeblogg

äntligen har jag fått mig en till favoritblogg:) hihi kramar

2009-03-19 @ 16:35:45
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0