Pluuugg

Asså jag har kommit in i en period där jag verkligen inte förstår varför vi utsätter oss för så sjukt tråkiga saker, som matte t ex. Vilken nytta kan vi möjligen dra utav att veta sambandet på en lösning till en differentialekvation enligt Eulers formel? Att det faktiskt finns mänskliga varelser som intresserar sig för detta är för mig helt oförståeligt. Hahah, hur som helst plågade jag mig själv genom att sätta mig i biblioteket efter skolan och plugga i några timmar inför matteprovet jag har imorgon. 

Ikväll är det ju body pump egentligen, men jag ooorkar verkligen inte det idag. Jag har sovit extremt lite, det var t.o.m. så att jag fick svimningsvibbar i skolan idag. Skärpning Olivia!
           

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gjortr slingor? fin du va i håret=)

2009-03-09 @ 18:47:44
Postat av: Olivia

Tack så mycket :) Men det har jag inte gjort faktiskt, måste dock göra det snart :P

2009-03-09 @ 18:56:42
Postat av: Kristin

Matte måste vara det tråkigaste som finns!

2009-03-09 @ 19:48:33
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0