Onsdag

Imorgon har jag egentligen sovmorgon, ändå måste jag vara i skolan 8.30. Min lärare Ola kom fram till mig igår på grund av att han såg en trivselblankett jag fyllt i... Jag berättade vad jag hade att säga, och nu kom han fram till mig idag igen och sa att han hade diskuterat med några lärare och kommit fram till att skolan inte kan ignorera ett sådanat här fall, så jag måste gå till skolans kurator imorgon för ett ha möte tillsammans med Ola och Gunnel och berätta om mitt liv in i minsta detalj, herregud. Kanske kan vara nyttigt dock... Men det är ju inte precis som att mitt liv förstörs på grund av att jag vantrivs i min skola, platsen på jorden jag bryr mig minst om och som jag aldrig mer behöver ägna en tanke åt om tre månaders tid... Utan jag fortsätter att vara den glada och starka tjej som jag faktiskt är, det är inte lätt när allt i ens liv fightar emot dig, men tro mig.. det går.
                         You just have to put on a happy face
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging! du är grymme :D

2009-03-19 @ 21:43:12
Postat av: camilla

Bra gumman, kämpa vidare! SAKNAR DIG! (L)

2009-03-19 @ 21:57:27
Postat av: Nea

kolla gärna in min blogg:)

2009-03-19 @ 23:56:58
URL: http://stylebynea.devote.se
Postat av: Anonym

vad är det som inte är bra i skolan?



-elin

2009-03-20 @ 01:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0