Olivia tipsar

Asså jag kan inte förstå det, jag och Tobias har nu kommit överens om att vi ska träffas klockan 8 i skolan imorgon och plugga inför provet, det ni! Och vi börjar inte förän klockan 10, haha. Snacka om överambitiösa.

Jag har nu tre saker att inhandla i veckan, och jag ser verkligen fram emot att få göra det! hahaha, jag tror att jag ska shoppa imorgon efter skolan. Jag kommer ju behöva muntras upp efter det sketans kemi-provet vi har :P Nu ska jag titta vidare på den rätta för Rosing, kanske det sämsta programet jag sett i mitt liv. Puss och kram
         
Urgullig klänning från MQ! Denna bild är inte riktigt till klänningens fördel, men den är verkligen underbar

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken underbar klänning!! Har du köpt den nyligen, så den kan finnas kvar i butik? Ha en fin dag :)

2009-03-04 @ 10:21:22
Postat av: Olivia

Ja men visst är den :D jag har inte köpt den själv, men den finns att köpa nu :) Jag testade den bara för några dagar sedan :)

2009-03-04 @ 10:49:55
Postat av: Sofia

hur mycket kostar den? ;) riktigt snygg.

2009-03-04 @ 18:59:47
URL: http://sofiasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0