Olivia tipsar

Nu har jag suttit i mitt kök tillsammans med mamma och pappa för att bl a få lite pepptalk. Utöver det hade jag även ett av mina många skrattanfall. Och då menar jag inte ett litet skratt som varar en längre stund, utan nu snackar vi asgarv, tårfyllda ögon, andningssvårigheter vilket ledde till hostattacker osv :P Vad vi pratade om och vad som hände lämnar jag dock till er fantasi ;P Imorgon har jag sovmorgon! Så snart ska jag gå och lägga mig så att jag får en riktig skönhetssömn inatt, det är jag mer än värd.

            Här får ni lite nyinkomna plagg, återigen bilder tagna med mobilen.
    
                                Fräsig mörkblå kavaj från Gina Tricot
    
                          Beiga mockapumps med nitar från Topshop


Kommentarer
Postat av: Anna

Nice jacket :)



Vet inte om du redan har köpt din balklänning än, men om du inte har det så kan du ju kolla in mitt senaste inlägg på min blogg. Där presenterar jag tips och hemsidor som finns i en bok som jag och en klasskompisar har gjort i projektarbetet för att hjälpa tjejer i 3:an att hitta sin balklänning!

2009-03-11 @ 21:56:47
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: jeanette

Hej kan inte du gö ett inläggomdina kläder,

Din favvo plagg, Ditt dyraste, och billigaste.

och din favvvo accesoar.

Kram

2009-03-12 @ 13:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0