Nytt rekord

Jisses! Bloggen har nu även passerat 400 gränsen, och det sammanlagda antalet besökare låg på 900-någonting. Jag lovade ju en frågestund vid 400, men jag skjuter fram det ytterligare med tanke på att jag hade en för inte alls länge sedan :) Men jag blir suuuperglad ska ni veta, yeeay :D

I samband med detta slänger jag även in dagens, kände mig verkligen som Olivia Newton John, hahaha :) Puss och kram på er
    
                                      Byxor med skinndetalj - Weekday
                                       Linne (klänning) - Style by stars
                                                      Bälte - Bikbok
                                                  Skor - Skopunkten
    


Kommentarer
Postat av: anna

Hej jag undrar bara om ditt bälte var på rea på bikbok?

XOXO

2009-03-02 @ 18:41:06
Postat av: Olivia

nee det var bara den dagen då jag köpte den som det var 50 % rea, på grund av att Bikbok firade säsongsstart :) Vanligtvis kostar den 200 :-

2009-03-02 @ 19:25:32
Postat av: felicia

åååh helt sjukt att min bästis är bäst på att blogga! går ju bara bättre å bättre för dig också :D och det med expressen är galet!

underbar som låter mig låna klänningen,superfint!

ses förmodligen imorgon! <3

puss på snyggaste bloggerskan ever ;)

2009-03-02 @ 22:18:17
Postat av: Elin

Snyggt! :)

2009-03-03 @ 11:48:17
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: klara

hur orkar man vara så snygg hela tiden!

2009-03-03 @ 22:28:14
URL: http://klarismalaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0