Nytt rekord!

Ja nu har även 500-gränsen blivit passerad, och jag lovade att det skulle bli en frågestund då detta hände. Så på söndag sätter frågestunden igång, och så ska jag se till att svara på de så fort jag kan :)

Vad händer här liksom?! Jämför vädret på förra outfitsbilden och på denna, hahaha. Var kom all snö ifrån och vad i hela fridens namn håller solen hus?! Menmen, man får väl tänka positivt, det är kanske sista snön för året, lika bra att njuta :) Nu ska jag gå till bussen, men ni får ha en superbra fredag. Puss och kram
    


Kommentarer
Postat av: säändra

fyfan va duktig du är min ollyver! grymt :)

2009-03-27 @ 12:34:32
Postat av: Anne

Hej ja undrar bara hur man åker till östlyckan second hand,

Din blogg e bäst Puss o kram

2009-03-27 @ 18:36:07
Postat av: Olivia

Jag har ju då bara åkt bil dit, så jag har ingen större koll tyvärr. Men det ligger i Jonsered iaf :P haha, jag ska försöka komma ihåg att fråga mamma om adress imorgon. Så skriver jag ingenting om et så fråga igen :) Det har bara öppet på onsdagar och lördagar :) Aw tack så jättemycket :D

2009-03-27 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0