Nu var det banne mig dags :D

Solen är framme, och det ser ut som att den kommer vara framme till iaf veckans slut! Hur underbart är inte det?! Så nu kände jag att det var dags att ta fram lite vår och sommar skor :D Än så länge är det ju fortfarande för kallt att dra på sig typ gladiatorsandaler, men bara att ha dem liggandes på skohyllan så att jag ser dem varje dag gör mig så sjukt glad! Det ger mig hopp för framtiden, hahaha!

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Jag har suttit och mailat med Maynar från Judiska Församlingen i Stockholm, Mikael från Bibelsajten och lite folk från Islamiska förbundet och fått svar på frågor jag ställt angående deras syn på religion och även hur de tycker att det är att leva i Sverige som troende. Väldigt intressant faktiskt. Jag är själv kristen, och några av er har frågat mig frågor om min tro på Gud, så har ni några fler frågor är det bara att ställa dem :)
     
    
    


Kommentarer
Postat av: Hej!

Vilken underbar samling vår/ sommarskor! :D

Du har för övrigt en väldigt bra blogg, bra balans mellan mode och privatliv och väldigt inspirerande klädstil, så mer dagens outfit!

2009-03-18 @ 19:32:05
Postat av: jonna

hejsan hoppsan, vilka snygga skor!!!

Synd att man inte kan använda dom än...

2009-03-18 @ 20:01:37
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi håller också på med ett arbete i religionen just nu och har hört runt med många. Jag är också kristen, men det finns en tjej i min klass som säger att personer som tror på gud är svaga i sig själva och vill tro på ngn högre makt eftersom de inte klarar av att stå på egna ben. Förstår inte hur man ens kan säga ngt sånt, så finns många olika synsätt på religionen.

2009-03-18 @ 21:58:25
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Elin

Så snygga gladiatorsandaler! :)

2009-03-18 @ 22:02:05
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är gladiatorsandalerna köpta?

dom svarta aså, på första bilden :)

2009-03-18 @ 22:37:36
Postat av: Olivia

Då ska jag lägga upp fler outfits :)



Ja men visst är det! Jag längtar verkligen tills den lämpliga temperaturen för att använde dem är här :D



Det finns så otroligt många olika sätt att se på religioner. Jag kan förstå deras tankegångar i att de tror att man söker och tillförlitar sig på någon högre makt för att på så vis hämma sin rädsla. Men jag tror inte att alla förstår hur självständig man behöver vara i vissa tillfällen som kristen, man behöver vara så otroligt stark i sig själv för att kunna stå för vad man tror på i vårt samhälle som är så fyllt av fördommar.



Ja men visst är dom! love them

2009-03-18 @ 22:44:37
Postat av: Olivia

Det syns inte på bilden, men de är mörkbruna :) Och tyvärr har jag köpt dom i Thailand

2009-03-18 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0