Nicole Richi

Vi går inte in på detaljer, men idag har jag varit ett fullkomligt vrak. Och det bästa sättet för mig att få ut all min aggression och alla mina tårar är att springa. Jag laddade mp3n med helt ny musik, och gav mig ut. Helt ärligt har jag ingen aning om hur länge jag sprang, men det var länge vill jag lova. Då jag kom hem och läste en kommentar här på bloggen mådde jag dock mycket bättre, Emelie du gav mig verkligen hopp, grattis till dig och din pojkvän :)

Nu hoppar vi till någonting helt annat. Nicole Richi designar ju mammakläder, och jag kan klart säga att jag ska klä mig som henne när jag blir gravid. Det är så sjukt vackert att jag nästan skulle kunna tänka mig att lägga under en kudde under tröjan och ta på mig en lång linneklänning ;P
    

Kommentarer
Postat av: anna

Är richard din första pojkvän?:)

2009-03-30 @ 22:15:47
Postat av: Olivia

Ja det är han :) Han är min första pojkvän, första kärlek, första jag någonsin varit intresserad av över huvud taget :)

2009-03-30 @ 22:32:28
Postat av: :D

var det länge sen du köpte den där rosa "tunikan" från topshop.. den från reportaget?

2009-03-30 @ 23:11:09
Postat av: Olivia

Jag förstår inte varför det står att den är från Topshop, för den är från Weekday. Och jag såg den senast förra veckan, fast i grått, så chansen finns :D

2009-03-30 @ 23:18:29
Postat av: Claudia

Jag vill med börja springa. Fast det går inte för här är det fortfarande snö på backen =( =)

2009-03-31 @ 16:40:23
URL: http://claudiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0