My surprise

Jag har ju helt och hållet glömt bort att berätta om överraskningen jag fick i torsdags! Jag var ju som ni kanske vet på födelsedagsmiddag hos Hanna, och så säger hon och Camilla till mig:
"Olivia, vi har en överraskning till dig, häng med ut på balkongen nu"
Får att göra hela historian kort så kan jag säga att HANNA OCH CAMILLA HAR BJUDIT MIG PÅ EN RESA TILL TUNISIEN! Och då snackar jag 4+ hotell, balkong med utsikt över havet, gigantisk pool med bar i mitten såklart.. och sist men inte minst all inclusive! Mat, sprit, you name it, helt gratis och i hur mycket mängder som helst! Och jag betalar inte ett skit! Jag är glaaad :D Det är inte förän den 17e juni, men det blir en grym start på "sommarlovet" för min del iaf ;) Man kan ju fråga sig varför de fick för sig att göra detta, svaret på den frågan är att jag har de bästa kompisarna i världen ;)
         
             Asså fattar ni hur underbart det kommer bli! mmmmbah

Kommentarer
Postat av: fanny

så det gick att flytta fram den iallafall? jag som hade hoppats på att kunna ta din plats när du inte kunde åka.. ;) haha. kul att se dig senast förresten!

2009-03-01 @ 14:21:46
URL: http://fannyahlund.blogspot.com
Postat av: Olivia

haha jaa där hade jag tur ;) ja men detsamma! pusspuss

2009-03-01 @ 15:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0