Lång dag

Just nu sitter jag i datasalen tillsammans med Tobias, Jonas, Anders, Lotta och Alex. Vi har skrivit på ett Kemi-arbete som jag och Tobbe nästan blev färdiga med :D Sjukt skönt att slippa göra det hemma. Nu har jag en lektion kvar, vilket är Biologi breddning. Det är några snubbar från Nordens Ark som ska komma och ha en föreläsning om fåglar, jag tror absolut att det kommer bli intressant! Jag slutar hursomhelst klockan 16.10, och då ska jag åka in till stan och lämna tillbaka skorna jag köpt från Topshop. Jag ska beställa dem från deras hemsida istället, då jag kommer vinna ungefär 200:- på det :D

Dock hittade jag ett par skor på en blogg aag besökte igår, och se vikla snyggingar! Är det någon som vet vart man kan lägga vantarna på dem? :D Puss och kram
                        

Kommentarer
Postat av: Thowelina

ah, vilka tuffingar.

2009-03-11 @ 19:14:46
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hei, de ligner dem fra Colin Stewart, de kan vist købes på www.victoriassecret.com



Mvh. Zine C.

2009-03-11 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0