Kvällens

Nu bär det av till den här lokalfesten som jag hra pratat om. Det är Felicias nya pojkvän Gadd som har fixat det typ, tror jag :P Biljetten kostade iaf 100:-, så vi får väl se om det är värt det. 300 biljetter är sålda, så det lär ju ändå bli kul :D Vi har iofs alltid kul, vart vi än befinner oss, så det kommer bli mycket dans och skratt ikväll ;D Jag sover kanske hos Richard senare, får se vart vinden bär mig. Ha nu en grym fredagkväll så hörs och kanske ses vi. Puss och kram
    
Svart paljettklänning med rose naglar, läppar och insida väska ;P

Kommentarer
Postat av: g

snyggt som alltid ;)

2009-03-06 @ 23:33:13
Postat av: Christopher Buller

ha så kul utan mig :P

2009-03-07 @ 00:45:09
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0