Jag behöver sömn

Jag fick inte en blund inatt, så jag är rätt så slutkörd just nu. Och imorgon blir det ingen sovmorgon inte. Uppstigning vid 9.00, äta god frukost med min käre mor och syster, och sedan åker vi iväg för att (förhoppningsvis) shoppa lite second hand :D Jag shoppade lite idag, vilket jag förmodligen kommer slänga in här på bloggen imorgon :) För att sammanfatta kvällen kort så var den så otroligt mysig! Och det var dessutom första gången familjen Eriksson förenades med familjen Börje (Linas familj). Härligare människor får man leta efter, jag har skrattat så mycket att magen krampat. Helt klart den bästa magträningen, lämpligt för mig som är så lättroad ;P God natt kärt folk
    
    
                      Bröderna däckade i sängen tillslut ;P så söta

Kommentarer
Postat av: Anonym

grr, jag blir så arg när jag inte får vara med.



-elin

2009-03-21 @ 02:37:10
Postat av: Anonym

Följ min nya följetång "dagens retard", du hittar den på min blogg, choklart! Love you siss!



-elin

2009-03-21 @ 03:04:46
URL: http://elinfilippa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0