jag är glaaad

Visstvisst, provet imorgon kommer verkligen gå åt skogen. Är det någonting jag är så dålig på så är det kemi, och det är på grund av att jag inte har varit på några lektioner tyvärr... Och det kan vara bland det värsta som finns, att försöka förstå någonting helt nytt utan genomgång eller någon att fråga. Menmen, jag brukar lyckas klara mig så jag hoppas på det :D

Det som får varje dag i mitt liv guldvärda är mina underbara vänner. Buller är bland de personer i världen jag älskar mest och som betyder så otroligt mycket för mig. Igår, då jag satt och pluggade och kände att allt verkligen var kört så fick jag ett sms av honom:
Är verkligen glad att jag har dig. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Ville bara säga det. Älskar dig! Puss
Äkta vänner känner när man behöver stöd <3
Senare på natten, 01.52 rättare sagt, så fick jag ytterligare ett sms:
Jag har en glad nyhet till dig :D så ring mig efter tolv när du kan imorgon så ska jag berätta! pusspuss
Nyheten var att jag ska gå modell på hans modevisning den 25 april! Förra året gick jag modell för hans klasskompis Elmira, verkligen superkul! Han vet att jag verkligen älskar sådant, men samtidigt vill han att jag ska sitta på första raden och titta. Men för att göra mig glad så sa han nu att jag ska få gå :D

En annan skit rolig sak är att han håller på att sy en klännig till mig :D Jag fick ett tygprov häromdagen, och det ser mycket lovande ut ;)
    
                                              Färgen på klänningen :D
                                     Bilder från förra årets modevsning
    
           
    
     
           

Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

all for u honey! :D

2009-03-03 @ 17:08:33
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0