Hur är det möjligt?

Hahah, asså jag förstår mig verkligen inte på det här :P Måste vara sjukt jobbigt att gå i sådana skor! Ingen klack och helt sjukt hög platå. Modellerna från Nina Riccis modevisning ser ju ut att klara det galant dock. Dessutom måste jag ju bara påpeka att var man än vänder sig nu för tiden så är det extrema axlar som gäller, och jag tycker att det är så rååhett! Speciellt när det gäller skinnjackor, yum.

Hur som helst, nu kommer jag komma försent till skolan för jag missade min buss :/ Varför kommer jag alltid försent när jag har sovmorgon? haha
    

Kommentarer
Postat av: Sylvia

jo som är skitsnygga!

jag vet inte vart man köper precis sånna men det finna lika skor bara att iställer för skinn är det mocka

http://chicy.se/shop/



nu letade jag skorna där med hitta inte så dom är kanske slut på lagret elr något.

2009-03-12 @ 16:22:21
URL: http://shoppamedmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0