GÅRDAGEN

Min lördagskväll slutade med att jag först åkte hem till RIchard, och tillsammans åkte vi därifrån hem till hans polare Marcus. Och jag hade så fruuuktansvärt roligt! Hahahah, asså shit vilka sköna kompisar han har! Min humor for sure. Jag hade inte min kamera med mig, så jag tog lite mobilbilder, och jag kan säga att jag har en fruktansvärt bra kamera på min mobil ;P Jag var ensam tjej med Richard, Marcus, Bobban, Johan, Martin, Eric, Jonathan och några till som jag inte kommer ihåg namnen på :P Jag sov över hos Richard och nu är jag precis hemkommen. Sjukt bra lördagskväll hur som helst :D
    
    
    
    
    
                                            Klänning - Thailand
                                       
Jeanstights - Veromoda
                                               Skinnpaj - H&M
                                             Bälte - Gina Tricot
                                                Skor - Din sko

Kommentarer
Postat av: moa

söt outfit som vanligt

2009-03-22 @ 13:50:12
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Thildooos

Hehe, åhh know what you talking about.. det sällskapet är stört! Fattar inte hur jag kunde umgås med dom i över ett år! haha.. men man blir nog härdad mot deras sjuka humor tillslut :D

2009-03-22 @ 18:25:08
URL: http://matildaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0