Favoritaccessoarer

Återigen fick jag den här frågan angående vad jag har för favoritplagg, favoritaccessoar, dyrast samt billigaste plagg osv. Skit svårt att svara på verkligen, men här har jag korat några goda kandidater till att vara min favoritacessoar. Och på första plats just nu ligger mitt älskade fågelburshalsband från Gina Tricot som jag köpte för två år sedan typ. Jag älskar när accessoarer är utöver det vanliga, som sticker ut.

Bästa idag: Jag fick tag på min frisör!!! :D Hurraaay
    
    
    
    
    
    


Kommentarer
Postat av: Thildooos

Hajj.. Vet inte om du vet vem jag är, men jag känner Richard osv. och gick på Hulebäck.. Måste iallafall bara säga det att sjukt vilken fin stil du har! =)

Ta hand om dig tjejen!

/Matilda :)

2009-03-17 @ 15:59:08
URL: http://matildaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0