Fångad av en stormvind

Jag förstår mig inte på mig själv ibland :P Jag ställde klockan på 5 imorse, snoozade till 06.30, steg upp ur sängen likt en stel pinne för att förhindra att göra några plötsliga rörelser. Jag tror inte ni förstår vilken träningsvärk jag hade/har från handbollen igår (så fruuuktansvärt kul!) Hursomhelst, jag var i skolan 8 imorse trots att jag började typ 10. Snacka om överambitiös tjej...

Nu kommer jag direkt från solariet... idag igen... Vilket bra föredömme jag är... kära ni, sola inte solarium, det är inte bra :P Vad jag ville komma fram till var iaf att jag seriöst höll på att blåsa iväg då jag skulle gå från solariet till bussen, helt sinnes! haha
    
                                        Heidi Klum tischa - Thailand
                                              Skinnpaj - H&M barn
                                                    Jeans - Bikbok
                                                        Skor - H&M
                                        Bälte och solbrillor  - Gina Tricot
    
                                            hahahahha


Kommentarer
Postat av: anna

åh vad vårigt och fint!

grym blogg måste jag oxå säga, fortsätt som du gör tjejen:)

kram

2009-03-17 @ 21:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0