Expressen Fredag

Men så kuul, fick ytterligare ett mail av Elin Kling idag där hon sa att hon vill ha med en till av mina outfits i Expressen :D Jag vet inte i vilka upplagor jag kommer vara med, utan det återstår att se... gäller att hålla ögonen öppna :D

Imorgon ska jag antingen lämna tillbaka de bruna skorna jag köpte, eller byta storlek. Eftersom jag verkligen inte kan bestämma mig så överlämnar jag det åt ödet :P Jag köpte storlek 38, men de är lite för små känner jag, så därför ska jag byta de till ett par 39. Så finns det ett par 39 kvar kommer jag behålla dem, om inte så får jag lämna tillbaka dem och få pengarna tillbaka :) Sjukt bra ide va ;P Olivia är bruden med beslutsångest

Den här skit snygga väskan från Gina Tricot har jag lagt undan till imorgon, får se om jag köper den eller inte :D
(Bild från minoutfit.se)
    

Kommentarer
Postat av: Asma

Beställ skorna från topshop.com! Mkt billigare, även med frakt :) Tror just dina skor ligger på 70 pund och frakten kostar bara 5 pund :) Jag beställde ett par ankelstövlar från hemsidan för 80 pund har jag för mig och i butiken låg dem på 1399... Så du tjänar på det!! KÖP DEM :)Kram

2009-03-10 @ 20:54:30
Postat av: Olivia

Det är ju grymt! Då ska jag lämna tillbaka dom imorgon :D Tack för tipset. Hoppas du mår superbra Asma, va roligt att du kikar in här :D Puss på dig

2009-03-10 @ 21:42:23
Postat av: Natta

dendär har jag också tittat på, avgudar den!:)

2009-03-10 @ 22:11:36
URL: http://filmkvall.blogg.se/
Postat av: Sylvia

jag har en lik väska, skitsnygg är den!

2009-03-10 @ 23:30:22
URL: http://shoppamedmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0