Expressen Fredag

En liten fågel viskade precis i mitt öra att jag är med i Expressen Fredag imorgon, så se nu till att köpa den ;P Haha, nej men helt ärligt så är den bra :)

Imorgon kommer det nog vara ganska stillsamt här på bloggen. Jag börjar 8.00, slutar 13.50 och åker sedan direkt till jobbet (om jag inte är riktigtriktigt snabb och tar en sväng förbi hemmet först). Jag slutar vid 20-tiden som vanligt, sedan vill jag träffa mina älsklingar Sandra, Buller och Felicia. Jag har inte hört om de kan ännu, så det får jag väl se till att ta reda på ;P

Ikväll har jag iaf gjort någonting jag aldrig gör, jag har lagt fram det jag ska ha på mig imorgon. Så nu kan jag sova 10 minuter längre ;P Klänningen köpte jag i Thailand, och jag känner att det var på tiden att jag använder den igen. Till det blir det självklart skinnpajen :) Nu blir det att hoppa in i duschen, sedan ska jag nana :D Godnatt
           
    

Kommentarer
Postat av: Josefine

Var det de? Tar du studenten på din 18årsdag då?? Men vi hade visst rätt kul den kvällen, eller hur var det?

Ja, men gud. 5 april - det är ju snart! Du får hälsa honom och hela gänget ifrån mig!!

Jag jobbade på godislagret en gång förresten haha!

2009-03-27 @ 04:06:08
URL: http://josefinelaulnyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0