Don't you just love mondays?

Finns det någon i världen som tycker om måndagar? Man har 5 skoldagar framför sig och det känns som en hel evighet till helgen. Och jag som är så sjukt skoltrött lider verkligen av varje liten sekund som går, från det att jag vkanar på morgonen till det att jag stiger ut ur skolan på eftermiddagen. Därför kände jag att jag var värd en tripp till solariet idag, och det slutade med att jag från ingenstans köpte ett solariekort på 300:-, haha bra jobbat Olivia. Här kommer hur som helst dagens.
Skjorta - Acne, Klänning - Thailand, Lacktights - Gina Tricot, Converse - Karltex
    
         

Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

haha! väldig kontrast ifrån gårdagens inlägg

2009-03-16 @ 20:23:14
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Jannike

Hej! Tänkte tipsa om ett par jeansshorts jag köpte för 1 vecka sedan, underbart fina! Jag såg att du skrev i ett tidigare inlägg att du ville ha ett par! Jättebra blogg, älskar din stil verkligen!!!

None" rel="nofollow">http://www.asos.com/Asos/Asos-Ripped-Hotpant/Prod/pgeproduct.aspx?iid=458836&cid=7090&clr=Midblue&sh=0&pge=0&pgesize=58&sort=None

2009-03-16 @ 20:32:33
Postat av: Olivia

hah, jag är fortfarande superlycklig. But there's no denying that I hate mondays ;P



Ja dom var riktigt fina! Tack så jättemycket för tipset :D Och va roligt att du tycker om bloggen, skitkul verkligen

2009-03-16 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0