Details

Dansuppvisningen är nu överstökad, och det gick superduper :D Så nu har jag äntligen fått mitt betyg i dans också :)

Nu blir det till att grädda våfflor med mor och syster! :D ÅÅh, jag ska så gå upp 20 kg idag, hahaha.
    
                                 Marinkavaj och jeanstights - Gina Tricot
                                                 Klänning - Åhlens
                              Stickad tröja (se inlägg nedan) - Gina Tricot
                                                Converse - Karltex

Kommentarer
Postat av: ellen

klänningen var jätte fin. köpt den nyligen? :)

2009-03-25 @ 18:08:52
Postat av: Olivia

ja men visst är den söt! tyvärr köpte jag den förra sommaren :)

2009-03-25 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0