Dagens

Ikväll ska jag få träffa min älskling! Har inte träffat honom på en hel vecka nu, helt galet. SÅ jag är suuuperglad :D Han slutar dock inte förän klockan 22, så det får bli efter det.

Jag kan inte förstå det, när man har pengar att spendera så hitter man inte någontign! Okej det där va att ta i, jag kan bara inte hitta några skor jag vill ha! Eller okej där ljög jag igen, jag har snarare beslutsångest över vilka jag vill ha :P Åh, jag som så gärna vill ha ett par nya skor till helgen...

Här är hur som helst dagens outfit. Puss och kram på er
    
                                Grön jacka och stickad tröja -Veromoda
                                                    Jeans - H&M
                                               Converse - Karltex
            
     

Kommentarer
Postat av: Linn

hej, undrar bara om jackan fortfarande finns att köpa eller om den är gammal? Såg den inte i affären... Tack för en bra blogg =)

2009-03-04 @ 20:32:34
Postat av: Olivia

nej tyvärr, jackan är nog köpt för ungefär 1-2 år sedan :)

2009-03-04 @ 23:23:50
Postat av: sara

åh nej! jag som precis också tänkte fråga om den fanns i butik nu! Den var ju skitfin! :( Lycka till till syrran förresten :) Gud vad kul att få åka iväg och modella sådär!

2009-03-05 @ 17:23:20
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Postat av: Hej!

hur mkt väger du? du ser ut att ha så sjukt smala ben, höfter.. liten och nätt!

2009-03-05 @ 19:43:58
Postat av: Olivia

Jag väger 55 kg :)

2009-03-05 @ 20:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0