dagens

Idag har jag varit sådär sjukt trött hela dagen. Varje lektion har varit en tortyr då jag suttit i flera timmar i sträck och bara spännt upp ögonen av all min kraft. Och så har jag som alltid helt sjukt ont i kroppen, pga träningsvärk. Nu har jag dessutom ont i huvudet. På bussen påvägen hem från stan slocknade jag och slog i bakhuvudet i en hård kant :P Jag kan riktigt känna hur bulan växer på baksidan av mitt huvud :P Men trots detta har jag skrattat hela dagen. Är jag trött leder det oftast till att jag sitter och skrattar åt saker som jag själv inte kan förstå varför jag skrattar åt, men helt enkelt inte kan sluta. Men det är ju bara helt underbart :D
    
     

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tycker väldigt mycket om dina skor, har liknande :) Kolla gärna in min blogg. Den är lite ny, men jag hoppas du fortsätter läsa den :) Kramar M

2009-03-24 @ 18:05:20
URL: http://newthing.blogg.se/
Postat av: Louise

Åhh vårigt!

2009-03-24 @ 22:05:51
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0