Dagens

Nu är matteprovet överstökat! Vad jag har framför mig härnäst är ett biologiprov på 100 sidor, biologi är dock det ämnet jag tycker mest om (och naturkunskap :P) så det kommer bara att bli kul :D

Som jag skrev nedan så är det exakt 3 månader kvar tills jag tar studenten idag! Vissa tycker att det är lite sorgligt att sluta skolan, endast tanken på att de inte längre kommer befinna sig inom skolans trygga väggar skrämmer dem. Jag å andra sidan, vill inget hellre än att aldrig i hela mitt liv behöva sätta min fot i Hulebäcksgymnasiet igen!!! Jag vill börja leva livet, uppleva vad världen har att erbjuda och inte blunda för utmaningar. Jag är supertaggad ;)
    

Kommentarer
Postat av: :D

vilken storlek har du på den där rödvitrandiga tröjan från gina? är den lång i modellen?

2009-03-10 @ 18:18:59
Postat av: Olivia

Jag har den i L, men jag önskar att jag hade köpt den i XL så att den hade varit aningen längre :) Jag rekommenderar XL om du vill kunne använda den som klänning :)

2009-03-10 @ 18:27:38
Postat av: :d

okok. men hur lång är du? jag är typ 173.. tycker mig ha ganska lång överkropp :b

2009-03-10 @ 19:29:19
Postat av: Olivia

jag är lite längre, typ 1.74 :P Men jag har väldigt långa ben, haha.

2009-03-10 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0