Bikbok

Nu har jag ännu ett prov överstökat, yeey :D Så nu har jag bara kemi- och matteprov kvar :) Och så har vi dessutom fått ett biologiprov på 100 sidor om två veckor som jag måste börja plugga på snart :/ Att skolan måste ta så mycket tid! Men som sagt är det inte alls långt kvar nu, så det är bara att lägga i alla krafter man har kvar.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Bikbok har veeerkligen ryckt upp sig. De har en hel bunt av godbitar, och har dessutom en råläcker stylebook! Jag är sååå sugen på en heldag på stan!!! Jag tror att jag ska unna mig det på antingen onsdag eller torsdag :) Att det kan vara så roligt är ju förunderligt, haha. Puss på er
    
    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0