Beck kväll

Om 7 minuter börjar Beck, och jag som är sjukt degig har fixat mig en kopp med varm choklad och gosat ner mig under filten i soffan. Min dag har spenderats främst i min säng, där jag har suttit och läst om modernismen och alla dess ismer... jag är lite ledsen över att jag missade acnes utförsäljning, men man kan inte hinna med allt :) Jag saknar Richard helt sjukt, han har tillbringat helgen hos sina släktingar i Mariestad. Men förhoppningsvis får jag träffa honom på torsdag :D Jag har så mycket plugg de närmaste dagarna, så jag hinner inte riktigt med allt :/

Style by stars har fått en ny kategori till sin hemsida; student. Det fick mig att tänka på att det är bara 100 dagar kvar tills jag tar studenten!!! Det är helt galet vad fort tiden går! Hör kommer iaf mina favoriter från stylebystars som finns tillgängliga för tillfället.
    
    
    
    
Det här är min absoluta favorit, dock finns den aldrig i min storlek tyvärr :/ Så någon av er kanske kan fröjdas med den :) Finns att beställa i storlek 36. Om den inte kommer in storlek 34 har jag tänkt att jag ska beställa klänning längst upp istället :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan. Tänkte bara säga att jag har den översta klänningen och tycker att den är ganska liten i storleken. Så ifall du har 34 kanske du kan ha strl 36?

2009-03-01 @ 22:20:50
Postat av: Olivia

Tack för rådet :D det är det som är det jobbiga med att beställa från internet :)

2009-03-01 @ 22:27:39
Postat av: anna

åh vilka fina :)

2009-03-02 @ 16:50:42
URL: http://aannab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din favorit har hängt i min garderob sen i höstas =) den är läcker.

2009-03-02 @ 21:13:57
URL: http://frokencarlberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

Nehe? den är så fin verkligen! congrats ;)

2009-03-02 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0