6 dagar kvar

God morgon allihopa :D Ny vecka, ny start. Härligt skulle jag säga om jag inte hade ett fysik prov, svenska nationella och en religionsinlämning framför mig. Men det är bara att blicka framåt; det är 5 dagar kvar, sen är det lov, sen åker jag till Prag! Sen flyttar ju Richard iofs, men det vill jag inte tänka på.

Nu sitter jag här, har ingen aning om vad jag ska göra fram tills det att bussen går. Jag måste lära mig att inte gå upp 1 timma innan jag ska åka hemifrån, det räcker med 20 minuter :P haha. Hoppas ni får en superbra dag, puss
                                               Tröja - Diesel
                                              Jeans - Bikbok
                                           Converse - Karltex
    
    

Kommentarer
Postat av: emelie

hur länge sen va det du köpte jeansen? just love them

2009-03-30 @ 17:12:42
Postat av: Olivia

Ja jag tror inte att de finns kvar tyvärr :/

2009-03-30 @ 18:00:19
Postat av: Emelie

Hej Olivia! Emelie här, jag gick i Cornelias klass på högstadiet. Du har verkligen lyckats med din blogg! Va roligt! Jag har läst om att din kille ska utomlands ett tag snart, ville bara säga att min kille gjorde detsamma förra året. Han åkte till Österrike i ett halvår men det gick hur bra som helst. Vi pratade så ofta det gick, skickade sms varje dag och jag åkte ner och hälsade på honom. Det är jättejobbigt precis i början, jag trodde jag skulle gå sönder av ledsamhet men det gick jättebra ändå. Nu till våren har vi varit tillsammans i 2 år och jag hoppas på många många fler. Ni kommer också klara det!

Kram på dig!

2009-03-30 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0