5 dagar kvar

Godkväll kära läsare :D
Min dag har spenderats med min älskling och hans familj. Efter skolan åkte jag direkt hem till honom, då degade vi fram till det att hans mamma kom hem då vi fick vi god mat som alltid :D Efter några timmar åkte jag, Richard och Rose-Marie till Allum för att köpa en tröja Richard var lite förtjust i. Det blev dock ett par badshorts istället ;) Den lilla tönten ska snart få bada, och utan mig dessutom... mjaaa det är inte helt okej det där ;P haha. Ääääsh då, i sommar Richard, då du, då får du göra dig beredd ;P

Här har vi australiengänget; Simon, Mikael, Emil, Richard och David
            


Kommentarer
Postat av: Anonym

- Vart har din kille åkt? :/

2009-04-06 @ 19:03:34
URL: http://ttturkia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0