10

Jag vill bara tipsa er om att bli medlemmar på minoutfit.se, man både finner och ger inspiration :D Två av mina outfits ligger på hemsidans framsida såg jag nu. Superroligt verkligen :D

Efter skolan åkte jag först in till stan och lämnade tillbaka skorna, sedan åkte jag hem till Richard. Jag var verkligen vrålhungrig och funderade över att köpa med mig ett BK-meal. Som tur var gjorde jag inte det, för när jag kom hem till Richard hade Rose-Marie lagat ljuvlig kyckliggryta, mums! Sedan hängde vi ett bra tag fram till då han skulle åka och kolla hockey. Jag har en hockeytönt till pojkvän förstår ni, hahaha and I love it :D 

         Nu byter jag helt samtalsämne och tänker tipsa er om lite godsaker
    
Skitsnygg skinnjacka från Zara för er som är villiga att lägga en högre summa pengar, ca 2000 kr. 
    
                                  Supergulligt linne från Zara
    
                            Gladiatorsandaler med nitar från Zara
    

Svarta gladiatorsandaler från H&M, finns även i brunt. Snygga skor till ett bra pris, det gillar vi


Kommentarer
Postat av: Josefine

Yey, tips på skinnjacka. Tack! Finns den i svart? Åh, Rose-Marie är så härlig, jag älskar henne!

Vem är Rose-Marie^2?? Hahaha, kan du fråga Richard det. Hälsa honom från mig, hoppas allt går bra mellan er!

Puss!!

2009-03-26 @ 20:25:52
URL: http://josefinelaulnyc.blogg.se/
Postat av: Thowelina

sjukt snygga saker!

2009-03-26 @ 20:42:23
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: lillan

din blogg är inspiration, love your style!

2009-03-26 @ 21:22:02
Postat av: M

Hej Olivia! Jag måste säga jag tycker väldigt mycket om dina kläder och hela din stil:) hoppas du har tittat in i min blogg också? :) Puss & kram ( förresten, kommer du ihåg att vi har setts hos alexandra ett fåtal gånger? ;) )

2009-03-26 @ 23:21:00
URL: http://newthing.blogg.se/
Postat av: Canessa

Det är tre av dina outfits som ligger på förstasidan :)



Sjukt snygga kläder föresten, ska absolut köpa jackan, den var bara så snygg. :)

2009-03-27 @ 06:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0