Svar på frågor - Richard

Vad säger din pojkvän om att du pussar på andra killar?


 Vad tycker egentligen din pojkvän om att du pussar runt på andra medan han är bortrest?

Jaa nu får du faktiskt berätta, vad säger din pojkvänn om att du pussar andra killar och lägger in massa bilder på det? är inte ni tillsammans längre?


Är Rico din pojkvän? fattar nada


Hej, jag tycker väldigt mycket om din blogg, du verkar som en glad och sprallig tjej. Verkar som att de varit en rolig resa ni haft. Känns det inte lite underligt att sätta en bild på dig och en annan kille, du har väl pojkvän? Läser inte din pojkvän din blogg eller sku han inte bli arg om han såg bilden? :)
(var själv på en resa nyss med tjej gänget o jo vi festade loss med ett killgäng o jo ja har pojkvän så ja förstår men jag är också nyfiken hur du tänker?) :)


Hallååå blir inte din kille arg när du är så nära en kille halvnaken??? Hur kan du göra såå??

Svar: Ni är väl för underbara, jag och Richard (min pojkvän) har absolut inte gjort slut! Jag är mer kär nu än jag någonsin varit (hur nu ens det kan vara möjligt) Att detta någonsin skulle påverkas av att jag umgås med andra killar, att jag ger dem pussar på kinderna, att jag badar med dem osv är bara löjligt. Ett förhållande byggs på förtroende, finns det ingen tillit fungerar det inte. Hade jag inte litat på min pojkvän till exempel som har befunnit sig på andra sidan jordklotet i 3 månader hade vårt långdistansförhållande aldrig hållt då jag inte kan veta alldeles säkert vad han har för sig. Jag litar fullkomligt på min pojkvän, och han litar på mig. Vi pratade om detta senast idag via telefon, och han vet att jag inte vill ha någon annan än honom. Jag har nämnt detta tidigare men jag säger det igen; jag umgås främst med killar då jag trivs bäst ihop med dem. Jag tänker inte sluta umgås med dem jag känner mig bekväm med och har kul med för att min pojkvän eventuellt skulle bli "sur", utan det är en del av hurdan jag är och någonting man måste acceptera. Nu är jag ju så lyckligt lottad att jag har en så himmelsk pojkvän som inte har något problem med detta, inte heller att jag ibland pussar på mina tjejkompisar.

Jag tycker det är mer underligt att många av er tycker att jag gjort fel som har lagt ut dessa bilder på mig tillsammans med andra killar än om jag inte hade gjort det. Jag tycker det hade varit mer fel av mig att inte visat dem och gömt dem för honom, det tyder enbart på att jag själv skulle ha tyckt att jag har gjort någonting fel i mina handlingar... jag gömmer absolut ingenting för min pojkvän, allt jag gör vet han om och jag hade aldrig någonsin i mitt liv varit otrogen mot honom. Inte mot honom, inte mot någon... otrohet är bland det vidrigaste jag vet och någonting jag inte förstår att man kan med att vara.

Jag är väldigt trött för tillfället och har inte orket att förklara tydligare än såhär, men jag hoppas att jag lyckats besvara era frågor en aning iaf :) God natt


Kommentarer
Postat av: Casper

Heysan alla



I will write in english since you proberbly wouldn't understand me writing in danish :D

I am one of the guys on the pictures, and first of all, i was on holliday with my girlfriend, who also met at hung out with Olivia, and there is absolutely nothing to put into those pics, olivia spoke alot about Richard, tellin about him being in australia and such, and she made very clear for everybody that she had Richard and that she was extremely happy about him and missed him alot, what you se on the pics are just a bunch og young people out on a club having alot of fun.



Casper

2009-06-26 @ 12:48:42
Postat av: Casper

Heysan alla



I will write in english since you proberbly wouldn't understand me writing in danish :D

I am one of the guys on the pictures, and first of all, i was on holliday with my girlfriend, who also met at hung out with Olivia, and there is absolutely nothing to put into those pics, olivia spoke alot about Richard, tellin about him being in australia and such, and she made very clear for everybody that she had Richard and that she was extremely happy about him and missed him alot, what you se on the pics are just a bunch og young people out on a club having alot of fun.



Casper

2009-06-26 @ 12:50:13
Postat av: Anonym

håller med dig fullständigt!

2009-06-26 @ 13:57:45
Postat av: Lotta

you go olivia!

2009-06-27 @ 13:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0