Svar på frågor angående studentklänningar + dagens

Först och främst tack för era urgulliga kommentarer, jag blir superglad! Och förlåt att jag är dålig på att svara på era frågor men här kommer tre svar som innefattar samtliga frågor

1. Studentklänningen jag hade på mig under dagen (med broderi) har Caiza sytt, en kompis till mig. Så tyvärr finns den inte att köpa i butik. Men tack för alla komplimanger! Dessa ska jag skicka vidare till henne och så kommer hon bli superglad :)

2. Klänningen jag hade på kvällen är från Pepe Jeans som jag köpt i NK-huset, jag betalade 1399:- för den.

3. Kavajen jag hade på mig på student-mottagningen är från Whyred, men den är min systers så jag vet inte hur mycket den kostade. Kan ta reda på det, men då får ni påminna mig så att jag inte glömmer :D

                                                     Det regnar här i Götet idag...
...och det verkar aldrig vilja sluta. Jag vaknade upp imorse och varsådär på lite halvdeppigt humör, en av mina absolut bästa kompisar Tobias flyttar nämligen till Korsika imorgon. Sedan fick jag dock helt obeskrivligt underbara och fantastiska nyheter som fick mig att sitta och gråta glädjetårar på bussen påväg hem. Men jag håller denna nyhet för mig själv en stund till :) Men så trots regnet är jag superglad!!!
    
                                      Randig tröja - second hand
                                                  Jeans - monki
                                                   Skor - din sko
                                   Skinnpaj - H&Ms barnavdelning
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack :) Sjukt fina klänningar, din blogg rockar mest av alla!

2009-06-12 @ 21:22:22
Postat av: Ara

Du kler det smilet under paraplyen :)

2009-06-12 @ 23:55:02
URL: http://arastyle.blogspot.com/
Postat av: hanna

Din stil är så sjukt fin, har en liten fråga angående jeans bara. Är ute efter ett par snygga styprör så jag undrar om du kan tipsa om någon butik? :)

2009-06-13 @ 11:14:44
Postat av: Niki

Hej! Har en fråga som jag väldigt gärna vill ha svar på!



Färgar du ditt hår eller är det naturligt? Och isåfall vart gör du det? KRAM!

2009-06-13 @ 12:41:44
Postat av: julia

hur lång är du ? :)

2009-06-13 @ 16:32:12
Postat av: Emelie

Du har sån jäkla grym stil! älskar den :)!

2009-06-14 @ 22:24:47
URL: http://cookieswithmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0