Studenthysteri

Det är helt sjukt hur mycket som arbetar emot mig just nu. Personen som egentligen skulle sy min balklänning sa tre dagar innan balen att hon inte skulle hinna, det löste jag genom att min underbara mamma sydde den istället. Som jag nämnt tidigare så skulle även min studentklänning och min studentfestklänning sys upp, men nu har även det fuckat upp sig. Så idag, två dagar innan studenten, har jag varit på stan i jakt på klänningar som möjligtvis kan leva upp till mina krav. Klänningen jag har under dagen bryr jag mig egentligen inte så mycket om, vit klänning som vit klänning :P Men den på kvällen skulle bli så fruuktansvärt party och snygg! Men jag tänker som såhär att den jag har skissat upp i mitt block som jag tidigare skulle ha kommer jag ha på min 18årsfest jag ska ha i sommar istället :D 

Så även detta har jag löst. Jag sitter just nu och tittar på min nyinköpta studentfestklänning jag hängt upp på väggen, och klänningen jag ska ha under dagen ska jag hämta upp imorgon. Puuh

Så idag har varit en heldag på stan, efter det åkte jag hem till Buller som hade köpt en vattenpipa till mig :D Så vi satt och rökte, myste och pratade. Sedan korkade vi även upp en champagne-flaska för att fira min födelsedag lite i efterhand. Han har ju som sagt varit i Turkiet :)
    
     
    


Kommentarer
Postat av: Nybliven läsare som kommer stanna kvar=)

ÄLSKAR DIN BLOGG :D



kram!

2009-06-09 @ 18:21:26
Postat av: arv

TVÄRSKÖÖÖN bild på buller, hahaha!

2009-06-09 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0