Olivia ut på vilda äventyr

Imorse väcktes jag av att min mamma klamsade in på mitt rum och sa något i stil med att jag måste ta mig iväg till vårt sommarställe. Jag skulle egentligen åkt dit igår men jag tänkte att jag kunde skjuta fram det lite, men tydligen inte, hon var rosenrasande. Jag svarade att det går inga bussar på helger. Då skrek hon ut att jag får lösa det på något sätt, om jag så skulle behöva lifta. Jag älskar min mamma, och jag har ingen aning om varför hon var så arg faktiskt, men jag ska göra exakt som hon säger.. lite halvt i protest och lite halvt för att jag vill se om jag klarar det :P Jag kommer kunna ta mig till Uddevalla med tåg och buss, men därifrån har jag ingen aning hur jag ska ta mig fram. Vi får väl hoppas att jag kommer fram någon gång. Nu har jag iaf packat min ryggsäck, jag har pengar till resan och jag har min mp3.. så jag klarar mig ;) Så hej då på er då

Detta ska jag sysselsätta mig med på landet, att måla huset liksom förra året. Sedan klipper jag även gräs och är bara sådär härligt lantig ;D
           
           

Kommentarer
Postat av: ­-Milly-

Fin blogg du har!

allt bra med dig idag?



Jag la till dig på bloglovin'

gör gärna detsamma om du tycker om min blogg :)



Kram!

2009-06-27 @ 16:48:10
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: ika

svar: haha varför måste du dit om din mamma inte ska dit? haha.

2009-06-28 @ 11:49:24
URL: http://viveka.webblogg.se/
Postat av: ANNA

OLIVIA ARE YOOU VID LIV???q?!?!?!??!?!? ELLER HAR DU BLIVIT STYCKMÖRDAD AV MORDIN ELLER STYCKMÖRDAD AV EN LASTBILSCHAFFÖR NÄR DU LIFTADE, JAG ÄR OROLLIG :( upPPDATERA FFS! :D

2009-06-29 @ 11:08:52
Postat av: ANNA IGEN

OKEEEY NU ÄR JAG SÄKER PÅ ATT DU FAKTISKT ÄR STYCKMÖRDAD :O :O :O :O :O RIP... ;(

2009-06-29 @ 22:17:42
Postat av: Anonym

jjaaa uppdatera!!

2009-06-29 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0